Vi på QSG Bevakning söker nu en engagerad och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare för att förstärka vårt team i Helsingborg. Vi strävar efter att erbjuda högklassig service och skapa positiva kundupplevelser. Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att ge god support och hjälp till våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara att besvara frågor via telefon, e-post och chatt, lösa kundproblem i form av att besvara olika parkeringsfrågor, ta emot felanmälningar samt klagomål på felparkerade fordon. Vidare så kommer du att arbeta med administration, sammanställning av olika statistik och rapporter. Lön utgår enligt kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Tillträde enligt överenskommelse.
Krav:
Meriterande:
Tillsvidare
QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag, läs mer under länken "tjänster". Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalité skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Service och Trivsel såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal.
Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort!”
Snezana Savic
Awara Ibrahim
Heltid
Helsingborg
Vi tar ej emot ansökningar för den här tjänsten längre.
Kolla gärna ifall någon av våra andra tjänster passar dig.